✉ Welcome to Simprosys! Get your products live on Google, Microsoft, Meta & more
Start getting discovered on Google, Microsoft, Meta & More A Cozier Cottage is now set up with one of the most comprehensive, AI-powered product feed
Simprosys
Google Shopping Feed
Store ID:
1136359
Start getting discovered on
Google, Microsoft, Meta & More
A Cozier Cottage is now set up with one of the most comprehensive, AI-powered product feed and performance marketing tools on Shopify — used by 90,000+ merchants (including 7000 Shopify Plus merchants) across Google, Microsoft, Meta, Pinterest, and 15+ channels.
A FEW KEY FEATURES WORTH KNOWING
AI-powered Feed Optimisation
Simprosys AI-powered feed optimization identifies and adds missing product attributes to improve feed quality, helping your products appear in more relevant searches across marketing channels.
Server-Side GA4 Tracking
Browser-based tracking is often blocked by ad blockers and privacy settings, causing key events data to be lost. Server-Side Tracking sends data directly from your server to Google Analytics, improving data collection.
Shopify Markets Support
Multi-currency, multi-language, and TLD mapping built in. One setup gives you localised experiences in every region.
Automated Discounts
Lets Google's AI set optimised discount pricing on your Shopping ads, within limits you define, aimed at your best gross profit outcome.
Need help?
If you need any help along the way just reply to this email. Our team will be happy to assist you.
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
raw
Start getting discovered on Google, Microsoft, Meta & More A Cozier Cottage is now set up with one of the most comprehensive, AI-powered product feed
Simprosys
Google Shopping Feed
Store ID:
1136359
Start getting discovered on
Google, Microsoft, Meta & More
A Cozier Cottage is now set up with one of the most comprehensive, AI-powered product feed and performance marketing tools on Shopify — used by 90,000+ merchants (including 7000 Shopify Plus merchants) across Google, Microsoft, Meta, Pinterest, and 15+ channels.
A FEW KEY FEATURES WORTH KNOWING
AI-powered Feed Optimisation
Simprosys AI-powered feed optimization identifies and adds missing product attributes to improve feed quality, helping your products appear in more relevant searches across marketing channels.
Server-Side GA4 Tracking
Browser-based tracking is often blocked by ad blockers and privacy settings, causing key events data to be lost. Server-Side Tracking sends data directly from your server to Google Analytics, improving data collection.
Shopify Markets Support
Multi-currency, multi-language, and TLD mapping built in. One setup gives you localised experiences in every region.
Automated Discounts
Lets Google's AI set optimised discount pricing on your Shopping ads, within limits you define, aimed at your best gross profit outcome.
Need help?
If you need any help along the way just reply to this email. Our team will be happy to assist you.
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
✉ A Cozier Cottage, your Merchant Center product feed submission status
Your product feed for A Cozier Cottage is submitted to Google Merchant Center Submission Summary Total Products 120 Total Variants {{TOTAL
Simprosys
Google Shopping Feed
Store ID:
1136359
Your product feed for A Cozier Cottage is
submitted to Google Merchant Center
Submission Summary
Total Products
120
Total Variants
777
Submitted
777
Ineligible
0
Since this is your first feed submission, it may take some time for your products to appear in Google Merchant Center.
Ineligible products weren't submitted because we found missing attributes in those products.
Review products
Need help?
If you need any help along the way just reply to this email. Our team will be happy to assist you.
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
raw
Your product feed for A Cozier Cottage is submitted to Google Merchant Center Submission Summary Total Products 120 Total Variants {{TOTAL
Simprosys
Google Shopping Feed
Store ID:
1136359
Your product feed for A Cozier Cottage is
submitted to Google Merchant Center
Submission Summary
Total Products
120
Total Variants
777
Submitted
777
Ineligible
0
Since this is your first feed submission, it may take some time for your products to appear in Google Merchant Center.
Ineligible products weren't submitted because we found missing attributes in those products.
Review products
Need help?
If you need any help along the way just reply to this email. Our team will be happy to assist you.
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
✉ Your Simprosys Google Shopping Feed App Trial Ends in 7 Days for A Cozier Cottage - Upgrade Now!
Hello Nour Savelsberg,
We hope you've been enjoying the powerful features of the Simprosys Google Shopping Feed App during your trial period for the A Cozier Cottage store. Your trial ends in 7 Days, and now is the perfect time to take the next step!
To continue benefiting from all the app's features, simply upgrade to one of our paid plans. It's quick and easy!
Upgrade App Now
Here are more details on our pricing plans to help you choose the one that best fits your needs.
Need Help deciding why to upgrade? Explore our video guides and help documentation to discover the key benefits of the Simprosys Google Shopping Feed App.
If you do not upgrade before your trial ends, all app services will be temporarily suspended. However, upgrading takes just 60 seconds to ensure uninterrupted service.
Thank you for using the Simprosys Google Shopping Feed App.
Your Simprosys Account ID: GSF-1136359
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
raw
Hello Nour Savelsberg,
We hope you've been enjoying the powerful features of the Simprosys Google Shopping Feed App during your trial period for the A Cozier Cottage store. Your trial ends in 7 Days, and now is the perfect time to take the next step!
To continue benefiting from all the app's features, simply upgrade to one of our paid plans. It's quick and easy!
Upgrade App Now
Here are more details on our pricing plans to help you choose the one that best fits your needs.
Need Help deciding why to upgrade? Explore our video guides and help documentation to discover the key benefits of the Simprosys Google Shopping Feed App.
If you do not upgrade before your trial ends, all app services will be temporarily suspended. However, upgrading takes just 60 seconds to ensure uninterrupted service.
Thank you for using the Simprosys Google Shopping Feed App.
Your Simprosys Account ID: GSF-1136359
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
✉ Your Simprosys Google Shopping Feed App Trial Ends in 3 Days for A Cozier Cottage - Upgrade Now!
Hello Nour Savelsberg,
We hope you've been enjoying the powerful features of the Simprosys Google Shopping Feed App during your trial period for the A Cozier Cottage store. Your trial ends in 3 Days, and now is the perfect time to take the next step!
To continue benefiting from all the app's features, simply upgrade to one of our paid plans. It's quick and easy!
Upgrade App Now
Here are more details on our pricing plans to help you choose the one that best fits your needs.
Need Help deciding why to upgrade? Explore our video guides and help documentation to discover the key benefits of the Simprosys Google Shopping Feed App.
If you do not upgrade before your trial ends, all app services will be temporarily suspended. However, upgrading takes just 60 seconds to ensure uninterrupted service.
Thank you for using the Simprosys Google Shopping Feed App.
Your Simprosys Account ID: GSF-1136359
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
raw
Hello Nour Savelsberg,
We hope you've been enjoying the powerful features of the Simprosys Google Shopping Feed App during your trial period for the A Cozier Cottage store. Your trial ends in 3 Days, and now is the perfect time to take the next step!
To continue benefiting from all the app's features, simply upgrade to one of our paid plans. It's quick and easy!
Upgrade App Now
Here are more details on our pricing plans to help you choose the one that best fits your needs.
Need Help deciding why to upgrade? Explore our video guides and help documentation to discover the key benefits of the Simprosys Google Shopping Feed App.
If you do not upgrade before your trial ends, all app services will be temporarily suspended. However, upgrading takes just 60 seconds to ensure uninterrupted service.
Thank you for using the Simprosys Google Shopping Feed App.
Your Simprosys Account ID: GSF-1136359
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
✉ Your Simprosys Google Shopping Feed App Trial Ends Today for A Cozier Cottage - Upgrade Now!
Hello Nour Savelsberg,
We hope you've been enjoying the powerful features of the Simprosys Google Shopping Feed App during your trial period for the A Cozier Cottage store. Your trial ends Today, and now is the perfect time to take the next step!
To continue benefiting from all the app's features, simply upgrade to one of our paid plans. It's quick and easy!
Upgrade App Now
Here are more details on our pricing plans to help you choose the one that best fits your needs.
Need Help deciding why to upgrade? Explore our video guides and help documentation to discover the key benefits of the Simprosys Google Shopping Feed App.
If you do not upgrade before your trial ends, all app services will be temporarily suspended. However, upgrading takes just 60 seconds to ensure uninterrupted service.
Thank you for using the Simprosys Google Shopping Feed App.
Your Simprosys Account ID: GSF-1136359
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
raw
Hello Nour Savelsberg,
We hope you've been enjoying the powerful features of the Simprosys Google Shopping Feed App during your trial period for the A Cozier Cottage store. Your trial ends Today, and now is the perfect time to take the next step!
To continue benefiting from all the app's features, simply upgrade to one of our paid plans. It's quick and easy!
Upgrade App Now
Here are more details on our pricing plans to help you choose the one that best fits your needs.
Need Help deciding why to upgrade? Explore our video guides and help documentation to discover the key benefits of the Simprosys Google Shopping Feed App.
If you do not upgrade before your trial ends, all app services will be temporarily suspended. However, upgrading takes just 60 seconds to ensure uninterrupted service.
Thank you for using the Simprosys Google Shopping Feed App.
Your Simprosys Account ID: GSF-1136359
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
✉ A Cozier Cottage, explore the redesigned Simprosys Google Shopping Feed app interface
A familiar Shopify experience, with a new look for the app. To provide you with a more cohesive and native experience, the Simprosys Google Shopping Feed interface has
Simprosys
Google Shopping Feed
Store ID:
1136359
A familiar Shopify experience, with a new look for the app.
To provide you with a more cohesive and native experience, the Simprosys Google Shopping Feed interface has received a major design update that now looks and feels exactly like your Shopify admin. We�ve reorganised the app into clearer sections, so some features and settings have moved to different location so you can get things done much faster.
You can switch to the updated interface now.
On 2nd November 2026, all merchants will be moved to it automatically.
Switch now
What stays the same?
Your connected accounts, feed settings, and subscription plan remain unchanged.
Your product syncing continues as usual.
You can continue using the app's existing features.
Take a Quick Video Tour
We've prepared a short video walkthrough showing you where to find the main sections, features, and settings in the updated interface.
[Watch the interface walkthrough]
Need help?
If you have any questions or need assistance at any step, simply reply to this email - our team will be happy to help.
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
raw
A familiar Shopify experience, with a new look for the app. To provide you with a more cohesive and native experience, the Simprosys Google Shopping Feed interface has
Simprosys
Google Shopping Feed
Store ID:
1136359
A familiar Shopify experience, with a new look for the app.
To provide you with a more cohesive and native experience, the Simprosys Google Shopping Feed interface has received a major design update that now looks and feels exactly like your Shopify admin. We�ve reorganised the app into clearer sections, so some features and settings have moved to different location so you can get things done much faster.
You can switch to the updated interface now.
On 2nd November 2026, all merchants will be moved to it automatically.
Switch now
What stays the same?
Your connected accounts, feed settings, and subscription plan remain unchanged.
Your product syncing continues as usual.
You can continue using the app's existing features.
Take a Quick Video Tour
We've prepared a short video walkthrough showing you where to find the main sections, features, and settings in the updated interface.
[Watch the interface walkthrough]
Need help?
If you have any questions or need assistance at any step, simply reply to this email - our team will be happy to help.
Explore our apps on
Shopify
•
Wix
•
Shopline
•
WooCommerce
For any kind of support or help write us at
support@simprosys.com
Wed 21 Oct
T
Jeannie Maneyreply✓ Answered
↩ Thank you so much for letting me know, Jeannie, and I am so sorry to hear one of your se
✉ New customer message on October 21, 2026 at 8:22 pm
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Jeannie Maney
Email:
tmaney@frontier.com
Body:
I got 3 sets of the enchanted twinkling branches and one
set does not work? What should I do?
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Jeannie Maney
Email:
tmaney@frontier.com
Body:
I got 3 sets of the enchanted twinkling branches and one
set does not work? What should I do?
↩ Support (us) · 2026-10-22 03:53:46
Hi Jeannie,
Thank you for reaching out, and I am sorry to hear that one of your three sets of enchanted twinkling branches is not working. I completely understand how frustrating that is.
At the moment we are unable to locate an order under your details in our system. Could you please provide us with your order number so we can find and verify your purchase?
It would also help a great deal if you could send a clear photo, and a short video if possible, showing the set that is not working. This will allow us to properly check the issue and review it with our team to determine the best way to resolve this for you.
Once we receive your order number and the photo or video, we will look into this right away and follow up with the next steps.
Thank you for your patience, and we are sorry again for the inconvenience.
Warm regards,
A Cozier Cottage
raw
Hi Jeannie,
Thank you for reaching out, and I am sorry to hear that one of your three sets of enchanted twinkling branches is not working. I completely understand how frustrating that is.
At the moment we are unable to locate an order under your details in our system. Could you please provide us with your order number so we can find and verify your purchase?
It would also help a great deal if you could send a clear photo, and a short video if possible, showing the set that is not working. This will allow us to properly check the issue and review it with our team to determine the best way to resolve this for you.
Once we receive your order number and the photo or video, we will look into this right away and follow up with the next steps.
Thank you for your patience, and we are sorry again for the inconvenience.
Warm regards,
A Cozier Cottage
If I generate $25,000 in revenue for your store by October 30th, would you
be willing to pay a 3% commission at the end of the month?
raw
If I generate $25,000 in revenue for your store by October 30th, would you
be willing to pay a 3% commission at the end of the month?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
Tue 20 Oct
C
Tinaescalate✓ Answered
New customer message on October 20, 2026 at 2:18 pm — auto-created by _backfill_orphaned_u
✉ New customer message on October 20, 2026 at 2:18 pm
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Tina
Email:
calisunset4@gmail.com
Body:
Good Morning:
What is the height and circumference of the enchanted pine
arrangement? Thank so much and have a great day! Tina 🎄
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Tina
Email:
calisunset4@gmail.com
Body:
Good Morning:
What is the height and circumference of the enchanted pine
arrangement? Thank so much and have a great day! Tina 🎄
↩ Support (us) · 2026-10-21 03:20:06
Hi Tina,
Thank you for reaching out, and we hope you’re having a lovely day! 🎄
Our Enchanted Evergreen Pine arrangement stands approximately 16–17 inches tall. Unfortunately, we don’t have the exact circumference available at the moment, and we don’t want to give you an inaccurate measurement.
We appreciate your interest in our arrangement and hope this helps with your holiday decorating plans!
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
raw
Hi Tina,
Thank you for reaching out, and we hope you’re having a lovely day! 🎄
Our Enchanted Evergreen Pine arrangement stands approximately 16–17 inches tall. Unfortunately, we don’t have the exact circumference available at the moment, and we don’t want to give you an inaccurate measurement.
We appreciate your interest in our arrangement and hope this helps with your holiday decorating plans!
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
✅ Replied — this went out to the customer.
Mon 19 Oct
M
Mtechsales064reply
↩ Hello, Thank you for reaching out, and what a lovely thing to check in before Black Fri
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
W
Whit05968reply×2✓ Answered
↩ Hi Liz, Thank you for letting us know, and I completely understand why the timing matte
✉ New customer message on October 17, 2026 at 12:20 am
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Liz Allan
Email:
whit05968@gmail.com
Body:
Good evening. I am checking on order #1003. I see it
still hasn't shipped, and I was hoping to have this by the first
of November. Could you please give me an update on when this will
be shipped? Thank you
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Liz Allan
Email:
whit05968@gmail.com
Body:
Good evening. I am checking on order #1003. I see it
still hasn't shipped, and I was hoping to have this by the first
of November. Could you please give me an update on when this will
be shipped? Thank you
↩ Support (us) · 2026-10-19 05:15:11
Hi,
Thank you for confirming your order number and tracking details. I'm sorry for the delay and for the inconvenience this has caused.
We have checked the details for order #1003 and have already contacted our supplier to follow up on your shipment and request that they expedite the process. Due to the high volume of orders during our Summer Sale, some shipments have taken longer than expected, and we sincerely apologize that your order has been affected.
You can check your tracking information here:
Tracking link: 4PX3003273002747CN
Please rest assured that we're doing our best to get your order moving and ensure that the item you purchased is shipped to you. We understand that waiting without clear updates can be frustrating, and we're sorry we haven't provided a better experience.
Thank you for your patience. We'll continue following up with our supplier and do our best to get your order to you as soon as possible.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
A Cozier Cottage
raw
Hi,
Thank you for confirming your order number and tracking details. I'm sorry for the delay and for the inconvenience this has caused.
We have checked the details for order #1003 and have already contacted our supplier to follow up on your shipment and request that they expedite the process. Due to the high volume of orders during our Summer Sale, some shipments have taken longer than expected, and we sincerely apologize that your order has been affected.
You can check your tracking information here:
Tracking link: 4PX3003273002747CN
Please rest assured that we're doing our best to get your order moving and ensure that the item you purchased is shipped to you. We understand that waiting without clear updates can be frustrating, and we're sorry we haven't provided a better experience.
Thank you for your patience. We'll continue following up with our supplier and do our best to get your order to you as soon as possible.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
A Cozier Cottage
✉ Re: New customer message on October 17, 2026 at 12:20 am
Good morning,
My concern is that we are moving on the 15th of November. Can you please
confirm that I will receive my order by this time? If not please cancel my
order.
Sincerely,
Liz
⤷ in reply to (quoted)
On Mon, Oct 19, 2026 at 1:15 AM <support@acoziercottage.com> wrote:
> Hi,
>
> Thank you for confirming your order number and tracking details. I'm sorry
> for the delay and for the inconvenience this has caused.
>
> We have checked the details for order #1003 and have already contacted our
> supplier to follow up on your shipment and request that they expedite the
> process. Due to the high volume of orders during our Summer Sale, some
> shipments have taken longer than expected, and we sincerely apologize that
> your order has been affected.
>
> You can check your tracking information here:
> Tracking link: 4PX3003273002747CN
>
> Please rest assured that we're doing our best to get your order moving and
> ensure that the item you purchased is shipped to you. We understand that
> waiting without clear updates can be frustrating, and we're sorry we
> haven't provided a better experience.
>
> Thank you for your patience. We'll continue following up with our supplier
> and do our best to get your order to you as soon as possible.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> A Cozier Cottage
>
raw
Good morning,
My concern is that we are moving on the 15th of November. Can you please
confirm that I will receive my order by this time? If not please cancel my
order.
Sincerely,
Liz
On Mon, Oct 19, 2026 at 1:15 AM <support@acoziercottage.com> wrote:
> Hi,
>
> Thank you for confirming your order number and tracking details. I'm sorry
> for the delay and for the inconvenience this has caused.
>
> We have checked the details for order #1003 and have already contacted our
> supplier to follow up on your shipment and request that they expedite the
> process. Due to the high volume of orders during our Summer Sale, some
> shipments have taken longer than expected, and we sincerely apologize that
> your order has been affected.
>
> You can check your tracking information here:
> Tracking link: 4PX3003273002747CN
>
> Please rest assured that we're doing our best to get your order moving and
> ensure that the item you purchased is shipped to you. We understand that
> waiting without clear updates can be frustrating, and we're sorry we
> haven't provided a better experience.
>
> Thank you for your patience. We'll continue following up with our supplier
> and do our best to get your order to you as soon as possible.
>
> Warm regards,
> Anna
> Customer Care Team
> A Cozier Cottage
>
↩ Support (us) · 2026-10-20 05:22:16
Hi Liz,
Thank you for reaching out. We sincerely apologise for the delay and understand your concern, especially with your upcoming move on November 15.
We’ve checked your order #1003 and can confirm that your package is now in transit. This means it is moving through the shipping process, and we’re optimistic that it will arrive. However, we’re unable to guarantee an exact delivery date at this stage.
We understand how important it is for you to receive your order before moving, so we’ll continue following up with our supplier and shipping team to help ensure it reaches you as soon as possible.
We’re truly sorry for the uncertainty and appreciate your patience while your package makes its way to you.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
A Cozier Cottage
raw
Hi Liz,
Thank you for reaching out. We sincerely apologise for the delay and understand your concern, especially with your upcoming move on November 15.
We’ve checked your order #1003 and can confirm that your package is now in transit. This means it is moving through the shipping process, and we’re optimistic that it will arrive. However, we’re unable to guarantee an exact delivery date at this stage.
We understand how important it is for you to receive your order before moving, so we’ll continue following up with our supplier and shipping team to help ensure it reaches you as soon as possible.
We’re truly sorry for the uncertainty and appreciate your patience while your package makes its way to you.
Warm regards,
Anna
Customer Care Team
A Cozier Cottage
📋 AI proposes: Supplier sheet requestawaiting your confirm
[Supplier Sheet] CANCEL for order #1003: Customer Liz Allan needs delivery by Nov 15 (moving that day). Please verify current shipping/fulfillment status and expedite if possible. If it genuinely cannot arrive by Nov 15, cancel the order as
✅ Replied — this went out to the customer.
M
michele marrenreply✓ Answered
↩ Hello Michele, Thank you for reaching out, and what a lovely question to ask. The pot
✉ New customer message on October 19, 2026 at 4:56 pm
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
michele marren
Email:
mandmmarren@gmail.com
Body:
where can i buy the pot the enchanted evergreen pine is
pictured with ?
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
michele marren
Email:
mandmmarren@gmail.com
Body:
where can i buy the pot the enchanted evergreen pine is
pictured with ?
↩ Support (us) · 2026-10-20 04:00:03
Hi Michele,
Thank you for reaching out and for your interest in our Enchanted Evergreen Pine!
The pot shown in the photo is available for purchase separately in our store, so you’re welcome to browse our collection and choose one that suits your preference.
Thank you for your interest, and we hope you find the perfect match for your Enchanted Evergreen Pine!
Warm regards,
A Cozier Cottage
raw
Hi Michele,
Thank you for reaching out and for your interest in our Enchanted Evergreen Pine!
The pot shown in the photo is available for purchase separately in our store, so you’re welcome to browse our collection and choose one that suits your preference.
Thank you for your interest, and we hope you find the perfect match for your Enchanted Evergreen Pine!
Warm regards,
A Cozier Cottage
✅ Replied — this went out to the customer.
P
Plarchezreply
↩ Hello Pam, Thank you so much for your interest in the Enchanted Evergreen Pine, and for
Mon 19 Oct 14:57
Customer (plarchez@aol.com) · 2026-10-19 14:57:19
✉ Enchanted Evergreen Pine Regular price$35.95
I am interested in your enchanted evergreen Pine product which is priced at $35.95. Can you please tell me how many branches are included in one order? Is this something that the customer needs to put together? How many branches are included in the photo of this item on your site? Do you sell the container as well?
Thank You,
Pam
raw
I am interested in your enchanted evergreen Pine product which is priced at $35.95. Can you please tell me how many branches are included in one order? Is this something that the customer needs to put together? How many branches are included in the photo of this item on your site? Do you sell the container as well?
Thank You,
Pam
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
Sat 17 Oct
E
Elizabethcges Commercereply
↩ Hi there, Thanks for reaching out, yes, we are here and happy to help. You can send us
Hi support
are you available to receive messages here
⤷ in reply to (quoted)
Sent from my iPhone
raw
Hi support
are you available to receive messages here
Sent from my iPhone
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
I
samuel isabellareply
↩ Hello Samuel, Thank you for reaching out, and yes, you are in the right place. I am par
✉ New customer message on October 16, 2026 at 12:10 pm
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
samuel isabella
Email:
isabellasamuel391@gmail.com
Body:
I'm I in the right place to contact the owner of the
brand pls??acoziercottage.com
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
samuel isabella
Email:
isabellasamuel391@gmail.com
Body:
I'm I in the right place to contact the owner of the
brand pls??acoziercottage.com
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
F
Faithstartstorezzreply
↩ Hello, Thank you for reaching out, and I am sorry to hear something is not right. Coul
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
D
Deborahrosereply
↩ Hello, Thank you for your message, and what a lovely choice for the season! I want to
Sent from my iPhone does this product come with the lights and the vase
⤷ in reply to (quoted)
Sent from my iPhone does this product come with the lights and the vase
raw
Sent from my iPhone does this product come with the lights and the vase
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
D
Daniel jeffreply
↩ Hello Daniel, Thank you for reaching out to us. It looks like your message came through
✉ New customer message on October 12, 2026 at 11:52 pm
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Daniel jeff
Email:
daniejeff56@gmail.com
Body:
Hello
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Daniel jeff
Email:
daniejeff56@gmail.com
Body:
Hello
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
C
Chiosny Homereply
↩ Hello, Thank you so much for reaching out, and what a lovely message to receive. Yes,
Hello 👋 I want to order 4 units of your products are they available now?
Hi, good day. May I know if I’m speaking directly with the store owner? is
this store actively taking orders ?
raw
Hello 👋 I want to order 4 units of your products are they available now?
Hi, good day. May I know if I’m speaking directly with the store owner? is
this store actively taking orders ?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
L
Lopmmop76reply
↩ Good afternoon, Thank you for checking with us before placing your order, that is alway
Good afternoon support, Before I order, please confirm the payment methods
your store supports.
raw
Good afternoon support, Before I order, please confirm the payment methods
your store supports.
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
J
Jamesdigital225reply
↩ Hello, Thank you for your message, and what a lovely way to start the conversation! An
Yoo Acoziercottage, can I confirm if discount available?
raw
Yoo Acoziercottage, can I confirm if discount available?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
M
Muyidanygrowthhub14escalate
For there! — auto-created by _backfill_orphaned_unanswered (2026-07-28 fix): no AI decisio
If I achieve 60-85 orders for there under 35 days, Can we collab?
If yes, share the best whatsapp to reach you on?
raw
If I achieve 60-85 orders for there under 35 days, Can we collab?
If yes, share the best whatsapp to reach you on?
AI note: auto-created by _backfill_orphaned_unanswered (2026-07-28 fix): no AI decision was ever recorded for this message (e.g. an agent/LLM error) -- surfaced here so it does not silently disappear from the unanswered queue. Needs a draft like any other undrafted escalate.
A
Ajumobiemmanuel01reply
↩ Hello, Thank you for reaching out. Yes, I am Anna from the Customer Care Team here at M
Hello, quick question.
Are you the one overseeing this store?
raw
Hello, quick question.
Are you the one overseeing this store?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
B
Buckreply
↩ Hi Buck, Thanks so much for reaching out, and sorry for the hassle with checkout. This
✉ New customer message on October 8, 2026 at 2:29 am
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Buck
Email:
Buck1210@gmail.com
Body:
I placed the item in my cart but can’t checkout?
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Buck
Email:
Buck1210@gmail.com
Body:
I placed the item in my cart but can’t checkout?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
M
Mecasey Bennettreply×2
↩ Hi Casey, Thanks so much for reaching out, and what a nice straightforward question to
On Thu, Oct 1, 2026 at 3:52 PM Casey <mecasey.bennett@gmail.com> wrote:
>
> Hey! do you ship to Turkiye, or is your delivery area limited? And how
> long does it usually take to get orders there?
>
⤷ in reply to (quoted)
On Thu, Oct 1, 2026 at 3:52 PM Casey <mecasey.bennett@gmail.com> wrote:
>
> Hey! do you ship to Turkiye, or is your delivery area limited? And how
> long does it usually take to get orders there?
>
raw
On Thu, Oct 1, 2026 at 3:52 PM Casey <mecasey.bennett@gmail.com> wrote:
>
> Hey! do you ship to Turkiye, or is your delivery area limited? And how
> long does it usually take to get orders there?
>
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
J
Jeanreply
↩ Dear Jean, Thank you for reaching out, and for your interest in our Radiant Ruby lighte
Sat 17 Oct 17:36
Customer (jmllnk@aol.com) · 2026-10-17 17:36:40
✉ New customer message on October 7, 2026 at 4:30 pm
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Jean
Email:
jmllnk@aol.com
Body:
I like the looks of the Radiant Ruby lighted poinsettia,
but saw a similar one on the "TwinklingTree" site, and buyers
seemed dissatisified with that one. Is it the same product? Does
the poinsettia ship out of the USA, and would a return be shipped
to a USA location? Thanks!
raw
You received a new message from your online store's contact form.
Country Code:
US
Name:
Jean
Email:
jmllnk@aol.com
Body:
I like the looks of the Radiant Ruby lighted poinsettia,
but saw a similar one on the "TwinklingTree" site, and buyers
seemed dissatisified with that one. Is it the same product? Does
the poinsettia ship out of the USA, and would a return be shipped
to a USA location? Thanks!
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
D
Damiecomsupport123reply
↩ Hello, What a lovely message to receive, thank you for thinking of us. We would love t
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
E
Eniolbiodunreply
↩ Hello, Thank you for reaching out, and what a good thing to check before shopping with
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
H
Hayjaysalesguru32reply
↩ Thank you so much for saying that, it really means a lot to us. Word of mouth from cust
Honest truth: more buyers need to know Acoziercottage exists.
raw
Honest truth: more buyers need to know Acoziercottage exists.
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
K
Kindlentrepreneurreply
↩ Hello, Thank you so much for reaching out, and what a lovely question to receive. A Co
Hey! I came across your store today and got curious about the story behind
the brand. What inspired you to start it? I’d genuinely love to hear how it
all began. acoziercottage.com
raw
Hey! I came across your store today and got curious about the story behind
the brand. What inspired you to start it? I’d genuinely love to hear how it
all began. acoziercottage.com
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
S
Sulymanbusari26reply
↩ Thank you for getting in touch. You have reached the Customer Care Team here at Marlow
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
J
J41341101escalate
SHOPIFY — auto-created by _backfill_orphaned_unanswered (2026-07-28 fix): no AI decision w
Hallo, kan ik mijn bestelling in jouw Shopify-winkel finaliseren?
acoziercottage.com
raw
Hallo, kan ik mijn bestelling in jouw Shopify-winkel finaliseren?
acoziercottage.com
AI note: auto-created by _backfill_orphaned_unanswered (2026-07-28 fix): no AI decision was ever recorded for this message (e.g. an agent/LLM error) -- surfaced here so it does not silently disappear from the unanswered queue. Needs a draft like any other undrafted escalate.
B
Bg9820600reply
↩ Hello, Thank you for reaching out, and what a lovely question to start with! Yes, of c
Hallo Acoziercottage👋, can I order 1 product on this Store?
raw
Hallo Acoziercottage👋, can I order 1 product on this Store?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
R
Rayjesuslovereply
↩ Hi there, Thank you for reaching out, and sorry for the trouble checking out on acozier
Having a problem with check out
acoziercottage.com
raw
Having a problem with check out
acoziercottage.com
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
V
Veryprifessionalchocorreply
↩ Hello, Thank you for reaching out, and what a great question to ask before ordering. Y
Hello Acoziercottage,
Is this store active already or you're working on it?
raw
Hello Acoziercottage,
Is this store active already or you're working on it?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
C
Calinmarcus424escalate
Q4 Producten — This is not a customer support inquiry about an order; it reads as a vendor
AI note: This is not a customer support inquiry about an order; it reads as a vendor/business solicitation asking if I am the shop owner, outside the support playbook's scope, so this needs human review.
P
Professionalshopify21reply
↩ Hello, Thank you so much for reaching out, and what a nice surprise to hear from you.
Bonjour Acoziercottage
Hola can I place order in this store or you are working on it?
raw
Bonjour Acoziercottage
Hola can I place order in this store or you are working on it?
Tell AI…
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).
N
Nifemiemmanuel55reply
↩ Thank you for reaching out, and what a great question to ask before placing an order. I
Tell it what to change — "you should have offered a replacement here", "use the Discord tool", "too formal, make it warmer", "revert that"…
Schedule…
If they haven't replied by the time you pick, this drafts a proactive follow-up for you to review (never sends on its own — unless you tick auto-send below).